Akcije

Što je cvijetni prah i kako koristiti cvijetni prah?

Što je cvijetni prah i kako koristiti cvijetni prah?

Što je cvijetni prah i kako koristiti cvijetni prah?

 Pčele sakupljaju cvjetni pelud zato što sadrži bjelančevine, masti, šećere, vitamine i druge korisne tvari za njegovanje legla. Ako nema dovoljno unosa cvjetnog praha u košnicu pčele zaostaju u razvoju. Peludi raznih vrsta biljaka imaju određene i stalne veličine, boju i oblik. Ako gledamo pod mikroskopom pelud uzet s tijela pčele ili iz meda, po njihovoj veličini i obliku možemo odrediti koje je cvjetove posjetila pčela, odnosno od kojih biljaka potiče med.

Veličina peludovih zrna raznih biljaka bitno se razlikuju. U većini slučajeva ta zrna dostižu oko 0,015 - 0,050 mm u promjeru, a kod samo malog broja biljaka npr. tikava, 0,15 - 0,20 mm. Po boji peluda može se raspoznati od kojih je biljaka sakupljeno: s maline je bijel, s jabuka je svijetložut, sa suncokreta i žutog kokosa je zlatnožut, s krušaka je crvenožut, s marelice i kestena je tamnocrven, s bijele djeteline je smeđ, s hrasta je žutozelen, s lipe je svijetlozelen, s facelije je ljubičast i tako dalje.

Cvjetni pelud ili cvjetni prah kao pčelinji proizvod izuzetno je zdrav kao dodatak ljudskoj prehrani.

 Konzumiranje:

Odraslima se preporučava konzumiranje 2 do 3 čajne žličice, 1x do 2x dnevno. Također možete konzumirati veliku žlicu (15 g) a dvije velike žlice (30 g) smrznutog cvijetnog praha otopljenog u vodi, mlijeku ili joguru tako natopljen cvijetni prah će se rastopiti nakon 10 minuta,nakod što se otopio trebamo ga promiješati i popiti. Djeca starija od jedne godine uzimaju jednu žlićicu,starija djeca mogu uzimati čak do dvije žličice.

 

Cvijetni prah se također može uzimati, tako da se izvadi iz zamrzivača stavi u hladnjak, a jednom odmrznut nije dobro opet zaleđivati.Nakon konzumacije cvijetnog praha treba se isprati sa tekućinom.Preporučava se kod većih napora (spora,studiranja,svakodnevnog stresa) uzimati ​​2 x dnevno 3-4 žličice ili žlicu ujutro i navečer. Većina ljudi cvijetni prah lako uzima s tekućinom a kod nas postoje i mješavine medova sa propoliso i cvijetnim prahom. http://www.pcelarstvo-orec.hr/medne-mjesavine/8-imuno-bomba-pcelinji-proizvodi-cijena.html